Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

«Για την κολλητή μου…» [Από το blog “Roadartist”]


Ένα χρόνο πριν, στις 3.10.2009, στο blogRoadartist διαβάσαμε αυτό:


Για την κολλητή μου…

Σήμερα έχει γενέθλια η κολλητή μου. Τις σκέψεις μου για την φιλία, τις έχω ξαναγράψει παλιότερα. Όταν έχεις δίπλα σου έναν τόσο ξεχωριστό, ιδιαίτερο, καλόψυχο, ευαίσθητο άνθρωπο, αν μη τι άλλο πρέπει να αισθάνεσαι τυχερή και να το αναγνωρίζεις… Το σημερινό post, αφιερωμένο σε αυτή..

Σε Ευχαριστώ..

- για όσες φορές ήσουν (είσαι) δίπλα μου, ακόμη και όταν γίνομαι κουραστική…

- για τις στιγμές της χαράς μου, που χαίρεσαι σαν να είσαι εγώ..

- που με ακούς, έχεις πάντα μια ανοικτή αγκαλιά, μακριά από υπεροψίες και «δήθεν» συμπεριφορές.

- που με δέχεσαι έτσι όπως είμαι.. και που με αγαπάς για αυτό που είμαι..

Ευχές

Να χαμογελάς.

Να μη χάνεις την πίστη σου σε σένα, στις αξίες, στα όνειρα, σε όλα όσα πιστεύεις..

Όσο και αν αρκετές φορές οι καταστάσεις μας απογοητεύουν και οι δυσκολίες φαντάζουν βουνό.. τίποτα δεν αξίζει να μας χαλάει..

Και όποτε λυγίσεις εδώ θα είμαι.., να σου θυμίσω όσα θα έρθουν, τι πραγματικά αξίζει στη ζωή που μερικές φορές στα «καθημερινά» το προσπερνάμε...


ΠΗΓΗ:

http://roadartist.blogspot.com/2009/10/blog-post.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: