Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

«Ένα συνηθισμένο κορίτσι» [Από το blog “Aspa online”]



Πριν από μία εβδομάδα, στις 30.6.2012, στο blogAspa online” της Άσπας, που αναφέρεται συνήθως στις δύο κόρες της, στις συζητήσεις τους και στις ατάκες τους, διαβάσαμε αυτό:


Ένα συνηθισμένο κορίτσι
Σε ομαδική εργασία του σχολείου της, η Εβελίνα έγραψε ένα μικρό βιογραφικό για το ποια είναι:
“Με λένε Εβελίνα. Είμαι ένα συνηθισμένο κορίτσι όπως τα άλλα. Είμαι ψηλή και έχω μακριά μαλλιά. Μου αρέσουν τα γλυκίσματα και είμαι πολύ ζωηρή. Μου αρέσει η περιπέτεια και η μάθηση. Όταν μεγαλώσω θα γίνω δασκάλα και θα σπουδάσω φιλόλογος.”

Προχθές το βράδυ, κουβεντιάζοντας για το blog που θα ξεκινήσει σύντομα (το σκέφτεται συνέχεια), μου είπε τι σκέφτεται να γράψει εκεί για να συστήνεται στον κόσμο:
«Γεια σου κόσμε! Είμαι η Εβελίνα και είμαι το άτομο που θα αλλάξει τον κόσμο
«Ωραίο αυτό που είπες Εβελίνα…» της απάντησα. «Το ξέρεις ότι είναι αλήθεια ε;»
«Τι εννοείς μαμά;»
«Εννοώ ότι  το πιστεύω. Θα αλλάξεις τον κόσμο.»
«Κι εσύ τον αλλάζεις μαμά.»
«Γιατί το λες αυτό;»
«Γιατί όλοι μας αλλάζουμε από λίγο τον κόσμο
Ένα συνηθισμένο κορίτσι με ασυνήθιστο, για την ηλικία της, τρόπο σκέψης.  
:)


ΠΗΓΗ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: