Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

«Χρόνια Πολλά αγάπη μου γλυκιά» [Από το blog “Ούτε ένα βήμα πίσω”]


Στις 5.5.2010, στο blog “Ούτε ένα βήμα πίσω”, διαβάσαμε αυτό:


Χρόνια Πολλά αγάπη μου γλυκιά τρομοκρατία

Σ' αγαπάω γιατί η καρδιά μου σε ξεχώρισε απο την αρχή γιατί πριν ακόμα σε γνωρίσω μου μίλησες με την σιωπή σου με ζέστανες με την δική σου την καρδιά,με ένα αόρατο φιλί και η καρδιά μου άρχισε να ονειρεύεται μαζί σου...

Σ' αγαπάω γιατί όταν σε γνώριζα μου έδειχνες την ψύχή σου και ήταν τόσο όμορφη που δεν μπορούσα να αντίσταθω μου έδειχνες τις σκέψεις σου και στιγμές απο την ζωή σου και εγώ πάντα έμενα πίσω το βήμα σου να ακολούθω...

Εδειχνες στην καρδιά μου άγνωστα μονοπάτια,μοναδικά και έντυνες την ζωή μου με χρώματα δικά σου είχες στα λόγια την αλήθεια πάντα συντροφιά και τα πιο όμορφα ταξίδια ανάβλυζαν απ την ματιά σου...

Κάθε μέρα σε αγαπούσα περισσότερο και μου έλειπες πολύ το μόνο που σκέφτομουν ήσουν εσύ που κυρίευες την σκέψη και ήθελα όσο τίποτα άλλο να έρθει η στιγμή που θα αφήσω να με τυλίξει τρυφερά η κάθε σου λέξη...

Κάποιες φορές δάκρυζα ασυνείδητα,μάθαινα για την αγάπη την αγάπη μου για σένα που βγήκε στην καρδιάς τον αφρό και ένιωθα ώρες ώρες πως το κάθε μου δάκρυ είναι μια προσευχή να μ αγαπήσεις κ εσύ όσο και εγώ...

Σ' αγαπάω γιατι όταν ήρθα κοντά σου σε ερωτεύτηκα δεν ήθελα να φύγω απο δίπλα σου ούτε λεπτό στα μάτια σου στιγμές ευτυχίας νομίζω πως δέχτηκα και η καρδιά μου χτυπούσε με ένα χτύπο δυνατό...

Σ' αγαπάω γιατί η μορφή σου πρόδιδε την καρδιά σου τόσο γλυκιά,όμορφη και αληθινή,που δεν φαντάστηκα στο χτές το ομορφότερο καταφύγιο του κόσμου ήταν η αγκαλιά σου και τα φιλιά σου σαν να μου χαρίζαν δυο ζωές...

Γιατί με παίρνεις μαζί σου ταξίδια με μια ματιά και εγώ με τα φτερά σου πετώ και όνειρα κάνω γιατί στο αγγιγμά σου η καρδιά μου σπαρταρά και για σένα έχω ένα χαμόγελο βαθιά στην ψυχή μου να βάλω...

Σ' αγαπάω γιατί τώρα πια πιστεύω σε εσένα πολύ και νομίζω πως οι άγγελοι υπάρχουν επί γης άρκει να έχεις την κάρδια και την ψυχή ανοιχτή και αν κοιτάξεις γύρω σου, σίγουρα κάποιον θα δεις...

Σ' αγαπάω γιατί με κάνεις να ελπίζω σε χρειάζομαι γιατί σ' αγαπώ γιατί την καρδιά μου σου χαρίζω....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ....ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ, ΠΟΛΛΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΧΑΡΕΣ (ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΑ ΕΧΩ ΣΙΓΟΥΡΑ)! ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ!



ΠΗΓΗ:

http://skount.blogspot.com/2010/05/blog-post_05.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: