Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

«Περιμένοντας το 2012 – Οι κανέλλες της ζωής μου» [Από το blog “It takes a thought to make a word (Tradescadia)”]


Πέρισυ, δηλαδή, για την ακρίβεια, πριν από... τέσσερεις ημέρες, στις 31.12.2011, στο blogIt takes a thought to make a word (Tradescadia)” διαβάσαμε αυτό:


Περιμένοντας το 2012 – Οι κανέλλες της ζωής μου

Κοιτάζω πίσω, τη χρονιά που πέρασε. Μου μοιάζει λίγο με καταγραφή σεισμογράφου. Απώλεια, κατάθλιψη, ψυχοσωματικά, θεραπεία, ενδυνάμωση, ανάκαμψη, επαναφορά, επανεκκίνηση. Ολόκληρος ο κύκλος. Full blown.
Η κανέλλα είναι ένα μπαχαρικό τόσο ιδιαίτερο όσο και το σχήμα και η μυρωδιά του. Κάνει τη διαφορά όπου κι αν τη βάλεις. Στο ρόφημα, στο φαγητό, στο γλυκό. Και αρκεί ελάχιστη ποσότητα για να κάνει αισθητή την παρουσία της. Και να αλλάξει αισθητά το τελικό αποτέλεσμα. Η χρονιά που σε λίγο με αφήνει, έχει έντονο το άρωμα της κανέλλας.

Οι κανέλλες της ζωής μου... Οι λίγοι αλλά τόσο πολύτιμοι οικείοι μου που κάνουν τη διαφορά στα μικρά αλλά και στα μεγάλα. Στις χαρές αλλά και στις δυσκολίες. Είναι εκείνοι οι άνθρωποι που καταφέρνουν - όπως ακριβώς η κανέλλα - με ένα τόσοδα κλικ να κάνουν τη διαφορά στη στιγμή. Με μια αγκαλιά, ένα απρόσμενο τηλεφώνημα, με ένα γέλιο τρανταχτό, ένα δώρο χειροποίητο ή προσεκτικά διαλεγμένο μόνο για μένα.

Είναι οι άνθρωποι εκείνοι με τους οποίους μπορώ να είμαι αυθεντική, χωρίς προσχήματα, χωρίς τύπους. Κάποιοι είναι κοντά μου εδώ και πολλά πολλά χρόνια, μαζί ζυμωθήκαμε κι ακόμα ζυμωνόμαστε. Με κάποιους διασταυρώθηκαν οι δρόμοι μας όταν πίστευα ότι καινούριους φίλους δε θα κάνω πια, για να με διαψεύσουν πανηγυρικά. Οι κανέλλες της ζωής μου...

Λίγο πριν αποχαιρετήσω τη χρονιά που φεύγει, ανοίγω μια μεγάλη αγκαλιά, τη γεμίζω με τις κανέλλες μου, φωνάζω ενα τεράστιο ευχαριστώ για όλες τις μοναδικές και αληθινές στιγμές και καταλήγω στο εξής: όταν έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπούν στ'αλήθεια, ακόμα και τα μεγαλύτερα εμπόδια, γίνονται λίγο πιο βατά.

Καλή Χρονιά ...με άρωμα κανέλλας!


ΠΗΓΗ:

http://tradescadia.blogspot.com/2011/12/2012.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: