Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

«Αν με αφήσεις να ασχοληθώ με τον αθλητισμό» [Από το blog “Aspa online”]

Πριν από δύο ημέρες, στις 20.1.2012, στο blog “Aspa online” της Άσπας, διαβάσαμε αυτό:



Αν με αφήσεις να ασχοληθώ με τον αθλητισμό


Ως παλιότερη αθλήτρια και μαμά κοριτσιών, ένιωσα ότι η διαφήμιση αυτή της Nike μου έκανε κλικ…


“Αν με αφήσεις να ασχοληθώ με τον αθλητισμό,
θα μου αρέσει ο εαυτός μου περισσότερο,
θα έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση,
θα έχω 60% λιγότερες πιθανότητες να προσβληθώ από καρκίνο του στήθους,
θα υποφέρω λιγότερο από κατάθλιψη,
θα έχω περισσότερες πιθανότητες να εγκαταλείψω έναν άντρα που με δέρνει,
θα έχω λιγότερες πιθανότητες να μείνω έγκυος πριν να το θελήσω,
θα μάθω τι σημαίνει να είμαι δυνατή,
Αν με αφήσεις να ασχοληθώ με τον αθλητισμό.”


Όλες οι έρευνες που έχουν διεξαχθεί μεταξύ επιτυχημένων γυναικών των εταιρειών Fortune 500, έχουν δείξει ότι το 80% αυτών ασχολούνταν με τον αθλητισμό όταν ήταν μικρές.
Θα τις αφήσουμε; Θα τις παροτρύνουμε; Τα αγόρια; Ελπίζω η απάντηση να είναι ναι!



ΠΗΓΗ:
http://www.aspaonline.gr/2012/01/20/an-me-afiseis-na-asholitho-me-ton-athlitismo/

Δεν υπάρχουν σχόλια: