Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

«Στο εγώ…» [Από το blog “Άρωμα Γυναίκας”]


Στις 22.12.2008, στο blog “Άρωμα Γυναίκας” της Γιώτας, διαβάσαμε αυτό:


Στο εγώ…


Σε δεύτερο πρόσωπο,

να μιλήσω θέλω...

Σα να είμαι εσύ εγώ,

σα να με βλέπω όταν γελάς!

Να φύγω από αυτό που με γειώνει,

το ταπεινό....

Να γίνω για λίγο το απέναντί μου..

Να με βλέπω, να μην σε βλέπω!

Το αγέρι να γίνω,

που χαϊδεύει τα μαλλιά μου...

Η σκιά μου, για να είμαι

πάντα δίπλα μου!

Πως με θωρείς, να με θωρώ..

Από εγωισμό; 'Ίσως!

Από περιέργεια, μπορεί από φόβο

ακαθόριστο......

Αυτόν το φόβο να σβήσω,

όταν μιλάνε για μένα!

Το σπουργίτι, να γίνω, που με ψάχνει στο περβάζι.

Ο γλάρος που πετά αδιάφορα.....

Είμαι δεν είμαι... Τί τον νοιάζει;

Κάτι, να κάνω, κι εγώ για μένα!


ΠΗΓΗ:

http://aroma.pblogs.gr/2008/12/sto-egw.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: