Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

«Τίποτα δεν χάθηκε!» [Από το blog “Ελαφηβολιών”]


Πριν από δύο μήνες, στις 6.7.2010, στο blog “Ελαφηβολιών” της Βάσσιας, διαβάσαμε αυτό:


Τίποτα δεν χάθηκε!


Κάποτε πίστευα


Ότι με το να «ξεχνάς» επιλεκτικά – λυτρώνεσαι
Ότι όλα συνωμοτούσαν εναντίον μου
Ότι αυτή ήταν η τελευταία μου ευκαιρία
Ότι στριμώχτηκαν πολλές ζωές σε μία και δεν προλάβαινα


Έκανα λάθος


Θυμήθηκα ξανά και ξανά μέχρι η ανάμνηση να σιωπήσει
Έστρεψα το βλέμμα μακριά και δεν βρήκα πουθενά τη «συνομωσία»
Άρπαξα την αληθινή πρώτη μου ευκαιρία
Έκανα χώρο στις «ζωές μου» να ανασάνουν


κι έτσι έμαθα


Τι σημαίνει να «αγαπάς» τον εαυτό σου -
σέβεσαι τη ζωή σου – αγαπάς τις "μικρές" στιγμές σου
Και τότε όλα αλλάζουν , αλλάζεις κι εσύ
και πάνω απ’ όλα
αλλάζουν κι οι «άλλοι».
*****


Σωκράτης Μάλαμας, Τίποτα δεν χάθηκε (video clip)

http://www.youtube.com/watch?v=rur7nlQb4Sw&feature=player_embedded

Mουσική – στίχοι - τραγούδι: ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ


Τίποτα δεν χάθηκε

Ποτέ από κανέναν

Ούτε ένα αστέρι δεν ξεστράτισε ποτέ

Κανένας δεν υπέφερε

Για πάντα στα χαμένα

Κανείς δεν πέθανε ποτέ ωραίε μου εαυτέ


Κι αν είναι λόγια δύσκολα

Είναι τ’ αγαπημένα

Κι αν τα πιστεύεις γεια χαρά

Και φεύγω ήσυχα


Τίποτα δεν πέρασε

Ούτε και θα γυρίσει

Όλα συμβαίνουν τώρα όλα σε μια στιγμή

Παράφορα εποχή

Κι η μέρα όμορφη

Ημέρα δύσκολη

Μια πρόκληση ζωής – αθάνατη θνητή

*********


ΠΗΓΗ:

http://elafivolion.blogspot.com/2010/07/blog-post.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: