Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

«Οι “εποχές” μας» [Από το blog “Ακατέργαστα”]


Περίπου ένα χρόνο πριν, στις 28.10.2009, στο blog “Ακατέργαστα” της Σοφίας Κου, διαβάσαμε αυτό:


Οι “εποχές” μας

Πότε φυλάξαμε τα χειμωνιάτικα, πότε τα ξαναβγάζουμε! Σαν χτες μου φαίνεται! Περνάνε οι εποχές στο τάκα-τάκα. Τις ζούμε άραγε,; Τις φχαριστιόματε;

Τις προσωπικές μας «εποχές»; Τις ζούμε κι αυτές; Ξέρουμε να τις αποχωριζόμαστε, να δίνουμε τη σκυτάλη στην κάθε επόμενη;

Μπορούμε να αφήνουμε το παρελθόν να «πάει στο καλό»; Στον προορισμό του;

Μπορούμε να ζήσουμε με το τώρα κι όχι με κάποιο φάντασμα του;

Άλλη -λένε- ήμουνα στις αρχές του καλοκαιριού, άλλη είμαι τώρα στην αρχή του χειμώνα! Το δέχομαι; Το παραδέχομαι; Το σέβομαι;

Μπα! Δε βλέπω χαΐρι για ελόγου μου! Ίδια τα μυαλά μου, ίδιες οι εμμονές μου! Μόνο μια θέληση πάντα σιγοβράζει! Στο σιγανό και στο μουλωχτό, όμως τι να σου κάνει; Κρέας βραστό κι όποτε γίνει; Περνάει η ζωή με τη δική της φόρα, δίνει μια στο τσουκάλι και ...τρέχα τώρα!

Η θέληση για αποφάσεις απαιτεί τη δική της θερμοκρασία: Να καίγεσαι, να φλέγεσαι! Αυτή είναι η ουσία!

Φροντίστε για σας τουλάχιστον! Ζήστε την κάθε «εποχή» σας, όσο κι άσχημη να φαίνεται! Έχετε πολλά να μάθετε! Να βλέπω και γω μπας και ζηλέψω κι ανασκουμπωθώ!! Wink


ΠΗΓΗ:

http://akatergasta.pblogs.gr/2009/10/oi-epohes-mas-.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: