Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

«Επετειακό για τις 1000 αναρτήσεις: Τα ωραιότερα έρχονται!»


Η σημερινή ανάρτηση είναι η 1000η “λογοκλοπή” από blogs που διαβάζω ή που πέφτουν ευκαιριακά στην αντίληψή μου.

Με κάποια από αυτά συμφωνούσα, άλλα θα μπορούσα (και θα ευχόμουν…) να τα έχω γράψει εγώ, με κάποια άλλα διαφωνούσα μεν, αλλά χαίρομαι που μου έδωσαν μια διαφορετική οπτική απ’ τη δική μου.

Γενικότερα: Στα ιστολόγια υπάρχουν μικροί και μεγάλοι θησαυροί. Είμαι ευτυχής που ανακαλύπτω κάποιους τέτοιους θησαυρούς. Κι εύχομαι να συνεχίσω να βρίσκω τέτοιους και στο μέλλον.

Ο σημερινός θησαυρός δεν είναι, βεβαίως, μια πρωτότυπη εγγραφή…

…Μας τον θύμισε, όμως, μόλις πριν από οκτώ ημέρες, στις 8.7.2011, η Αργυρούλα, στο blog της “Οδεύοντας”:


Τα ωραιότερα έρχονται!


" Οι ωραιότερες θάλασσες ,

είναι αυτές , που δεν αρμενίσαμε ακόμα ...


Τα πιο όμορφα παιδιά ,

δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα ...


Το πιο όμορφο τραγούδι ,

δεν έχει ακόμη τραγουδηθεί ...


Τις πιο όμορφες μέρες μας ,

δεν τις έχουμε ακόμα ζήσει ...


Κι αυτό που θέλω να σου πω ,

το πιο όμορφο απ' όλα,

δεν στο 'χω πει ακόμα ...


Μάθε να περιμένεις με υπομονή,

τα ωραιότερα , ειν΄ αυτά που έρχονται ! ... "


( Ναζίμ Χικμέτ )


Πηγή:

http://odevontas.blogspot.com/2011/07/blog-post.html


1 σχόλιο:

Rodia είπε...

Χαρουμενα γενεθλια λοιπον! :))
Με το καλο και τα 10.000