Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

«Ξυπνώντας...» [Από το blog “Η ζωή είναι ωραία”]



Πριν από δέκα ημέρες, στις 20.10.2012, στο blog “Η ζωή είναι ωραία”  της Σοφίας Κου, διαβάσαμε αυτό:


Ξυπνώντας



Ξυπνώντας, στρέφω το βλέμμα στην ανατολή...  
Ναι, η  μέρα ήρθε πάλι  για  τους δίκαιους και  για  τους άδικους. Για  τους πεινασμένους και  τους χορτάτους.
Μετά, το στρέφω  εντός  μου. Ψάχνω τα λόγια της δοξολογίας για όλα αυτά  που έχω, -κι είναι πολλά. Για  εκείνα που δύναμαι να προσφέρω στους μη έχοντες. Από φαγητό μέχρι λόγια υπομονής κι ελπίδας -κι είναι πολλοί.
Κι αφήνω κομμάτια της μέρας μου εν λευκώ. Να  δω τι θα μου φέρουν οι μοναδικές, μυστηριακές στιγμές της...
Με μιαν ευχή: Να  'χω δύναμη να  αντέξω τα καλά και  τα άσχημα της μοίρας μου. Ναι, τα καλά της. Προτού μου δείξουν την υποδόρια όψη τους. (όπως το κακό ενός ενθουσιασμού ή μιας «άνεσης»). 

Τρεπτή, αναπάντεχη η ζωή μας. Το λιγότερο και  το περισσότερο που μας ζητιέται, να   την τιμούμε!


ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: