Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

«Μόνο εγώ... θολός κι ανίσχυρος, άσκοπος και καταπτοημένος» [Από το blog “Για την απλή και ήσυχη ζωή…”]


Πριν από δέκα ημέρες, στις 24.11.2012, στο blog “Για την απλή και ήσυχη ζωή συν πάσι τοις αγίοις” του Misha, διαβάσαμε τα εξής:


Μόνο εγώ... θολός κι ανίσχυρος, άσκοπος και καταπτοημένος

« Παράτησε τη μάθηση και βάλε τέλος στις έγνοιες σου.

Σε τί διαφέρει το ναι απο το οχι ; 
Σε τι διαφέρει το καλό απο το κακό ; 
Γιατί να φοβάμαι ό,τι φοβούνται οι άλλοι ; Τι ανοησία! 
Μερικοί βρίσκουν χαρά γιορτάζοντας τη θυσία του βοδιού. 
Άλλοι,την άνοιξη,πάνε στον κήπο και ανεβαίνουν στις βεράντες. 
Μόνο,εγώ βολοδέρνω μονάχος,μη ξέροντας πού στέκω. 
Σαν νιογέννητο μωρό προτού μάθει να χαμογελά, 
Είμαι μόνος, χωρίς να 'χω πουθενά να πάω.

Άλλοι έχουν πιότερα απ'όσα χρειάζονται,μόνο εγώ δεν έχω τίποτα. 
Είμαι λειψός. Α, βέβαια ! Τα 'χω μπερδέψει. 
Άλλοι αστράφτουν κι είναι σαφείς 
Μόνο εγώ είμαι θολός κι ανίσχυρος. 
Άλλοι ειν' έξυπνοι, τα καταφέρνουν όλα. 
Μόνο εγώ είμαι βαρύς και βλάκας. 
Ω! Σαν τα κύματα του πελάγου παρασέρνομαι, 
Δίχως κατεύθυνση, σαν ανήσυχος άνεμος.

Πολυάσχολοι,όλοι οι άλλοι, 
Μόνο εγώ,άσκοπος και καταπτοημένος. 
Είμαι διαφορετικός. 
Με τρέφει η μεγάλη μάνα.»

Ταο Τε Κινγκ του Λαο Τσε,σε μετάφραση Πέτρου Κουρόπουλου.

ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: