Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

«Θεοφάνεια, όταν…» [Από το blog “Η ζωή είναι ωραία”]


Στις 6.1.2010, στο blog “Η ζωή είναι ωραία” της Σοφίας Κου, διαβάσαμε αυτό:


Θεοφάνεια, όταν…


Θεοφάνεια... όταν έρχομαι στη θέση σου

Θεοφάνεια... όταν θλίβομαι για τη σκληρικαρδία μου

Θεοφάνεια... όταν αποδέχομαι τα λάθη, τις αυταπάτες μου,

Θεοφάνεια... όταν δε μου χρειάζεται να προσδιοριστώ από σένα

ή απ' τις πεποιθήσεις μου

Θεοφάνεια... όταν στέκομαι δίπλα σου στην ανηφόρα σου

Θεοφάνεια... όταν γλυκαίνομαι από την ευτυχία σου

Θεοφάνεια... όταν η θυσία, μού είναι περίπατος


Θεοφάνεια... όταν διακρίνω τους πραγματικούς μου δυνάστες

Θεοφάνεια... όταν ίσταμαι θαρραλέα μέσα στο τωρινό μου είναι

μπροστά στον Δημιουργό μου

Θεοφάνεια... όταν αναγνωρίζω τους μύστες μου

Θεοφάνεια... όταν βλέπω το κρυμμένο μεγαλείο παντού

Θεοφάνεια... όταν χαίρονται τα βάθη μου

ατενίζοντας ένα πέλαγο,

ή σαν ανακουφίζεσαι...


Θεοφάνεια... όταν με πίστη κινώ τα «βουνά» μου

Θεοφάνεια... όταν Σε βλέπω παντού γύρω μου,

Θεοφάνεια... όταν Σε αφήνω να με οδηγήσεις

Θεοφάνεια... όταν ευγνωμονώ, ευγνωμονώ, ευγνωμονώ...

Θεοφάνεια... όταν αντέχω να σιωπώ, να ντρέπομαι...

Θεοφάνεια... όταν αντέχω.


ΠΗΓΗ:

http://anatash.pblogs.gr/2010/01/theofaneia-otan.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: