Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

«Κοριτσάκι μου…» [Από το blog “Οδεύοντας”]



Πριν από τρεις ημέρες, στις 2.7.2012, στο blog “Οδεύοντας”  της Αργυρούλας, διαβάσαμε (μεταξύ άλλων) αυτό:


Κοριτσάκι μου...

" Κοριτσάκι μου,
θέλω ν
σο φέρω 
τ
φαναράκια τν κρίνων
ν
σο φέγγουν τν πνο σου.

Θέλω ν σο φέρω να περιβολάκι
ζωγραφισμένο μ
λουλουδόσκονη
πάνω στ
φτερ μις πεταλούδας
ν
σεργιανάει τ γαλαν νειρό σου.

Θέλω ν σο φέρω
να σταυρουλάκι αγιν φς
δυ
χτίνες σταυρωτς π τος στίχους μου
ν
σο ξορκίζουν τ κακ
ν
σο φωτνε μ σκοντάψεις.

...

Εναι μακρς
μακρ
ς
μακρ
ς δρόμος.

Δύσκολα εναι, κοριτσάκι,
στ
ν ρχή.
Τί ν πες, δν ξέρεις.
Δύσκολα ε
ναι στν ρχή.

Γιατ δν εναι, κοριτσάκι,
ν
μάθεις μόνο
κενο πο εσαι,
κενο πο χεις γίνει.

Εναι ν γίνεις
,τι ζητάει
ετυχία το κόσμου,

ε
ναι ν φτιάχνεις, κοριτσάκι,
τ
ν ετυχία το κόσμου.

λλη χαρ δν εναι πι μεγάλη
π᾿ τ χαρ πο δίνεις.

Ν τ θυμσαι, κοριτσάκι. "

                                                                    ( Γιάννης Ρίτσος )

....

Στη γλυκιά μου Μαρία, στο κοριτσάκι μου, που κοπίασε, μόχθησε, δούλεψε, τόσο σκληρά... Τις περισσότερες φορές δεν μετρά το αποτέλεσμα, αλλά οι εμπειρίες που απόκτησες... Σαν τον Οδυσσέα και το ταξίδι στην Ιθάκη...


" Οι ωραιότερες θάλασσες , είναι αυτές
που δεν έχεις ακόμα ταξιδέψει ! "

Σε αγαπώ !


Πηγή:


Δεν υπάρχουν σχόλια: