Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

«Σημεία των καιρών» [Από το blog “Parafyada (Vassia)”]


Στις 1.4.2008, στο blog “Parafyada” (Vassia), διαβάσαμε αυτό:


Σημεία των καιρών


Είμαι ανταλλάξιμη ....

Είμαι ελεύθερη που φυλακίζεται στα όνειρα και σκοτώνεται στο τσιμέντο.

Είμαι άνθρωπος που γέννησε η φύση και σκότωσε η απληστία.

Είμαι ζώο που του έδωσαν σκέψη και την αντάλλαξε με το μυαλό.

Είμαι άλογο που έτρεχε στο κενό κι έμαθε να φτάνει στο τέρμα.

Είμαι νερό που όρμησε στο βράχο και στέρεψε στη γη.

Είμαι ηφαίστειο που σιγόκαιγα στα σεντόνια και έσβησα στο πάτωμα.

Είμαι νύμφη που περπατούσε στα δάση και κοιμήθηκε στη σπηλιά.

Είμαι φως που ανέτειλε και φιλήθηκα με το σκοτάδι.

Είμαι πηγή που ανέβρυζα και έγινα έλος τεχνητό.

Είμαι χίλια κομμάτια απλωμένα σε ένα ελεγχόμενο σύμπαν.


ΠΗΓΗ:

http://parafyada.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: