Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Επίσκεψη στο διάστημα [από το blog ενός 8χρονου παιδιού]



Μόλις χθες, 17.3.2012, στο blog ενός 8χρονου (!) παιδιού, μαθητή της β’ δημοτικού, τον Τάσσο, διαβάσαμε (και το να αναδημοσιεύουμε για να τιμήσουμε και να συγχαρούμε την προσπάθεια του μικρού blogger) αυτό:



Επίσκεψη στο διάστημα
Ενα πρωινό εγώ και οι φίλοι μου πήγαμε στο πάρκο για να παίξουμε. Εγώ και οι φίλοι μου βαριόμασταν γιατί δεν είχαμε τι να παίξουμε. Εγώ είπα πως μπορούμε να μπούμε κρυφά μέσα στο γκαράζ του γείτονά μας. Τον γείτονά μας τον λένε κυρ Αντρέα και είναι αστροναύτης. Ο κυρ Αντρέας παράγγειλε έναν πύραυλο. Εμείς μπήκαμε μέσα στον πύραυλο και ξεκινήσαμε για το Διάστημα. Οταν είχαμε ήδη φτάσει πήγαμε σε έναν παράξενο πλανήτη. Οπως ξέρω ήμασταν στον Κρόνο. Χωρίς να φοβόμαστε κατεβήκαμε να εξερευνήσουμε τον τόπο. Μετά από λίγο ήλθε ένα μικρό πράσινο πλασματάκι. Μετά από πολλές ώρες εμφανίστηκαν κι άλλα τέτοια πλασματάκια. Εμείς δεν τρομάξαμε. Εγώ ήθελα να τους καλοπιάσω. Ευτυχώς που είχαμε ένα ραδιόφωνο στον πύραυλο. Εβαλα μουσική. Κι αυτό έπιασε. Οι εξωγήινοι μας φιλοξένησαν. Στο τέλος έπρεπε να γυρίσουμε στη Γη. Οταν φτάσαμε αφήσαμε τον πύραυλο και παίξαμε στο πάρκο.


ΠΗΓΕΣ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: