Κυριακή 28 Απριλίου 2013

«Σκουπιδάκια στα μάτια μου…» [Από το blog “Aspa online”]



Πριν από είκοσι ημέρες, στις 8.4.2013, στο blogAspa online” της Άσπας, διαβάσαμε αυτό:


Σκουπιδάκια στα μάτια μου…
Οι Ψηφιακές Γειτονιές είναι σε λιγότερο από δύο εβδομάδες και δεν υπάρχει πλέον ούτε δευτερόλεπτο ελεύθερο στο πρόγραμμά μου. Το Σαββατοκύριακο τα κορίτσια με έβλεπαν να φεύγω και να έρχομαι, να μιλάω συνεχώς στο τηλέφωνο και να δουλεύω non-stop. Συχνά τους έκανα παρατήρηση ότι μιλάνε δυνατά και τους ζητούσα να κάνουν ησυχία. Είχαμε και μια-δυο φορές έντονους διαλόγους – ειδικά με την Εβελίνα – για αστεία θέματα… Αν ήμουν πιο ήρεμη και χαλαρή δε θα είχαμε αντιπαράθεση για ψύλλου πήδημα, ούτε κατά διάνοια.  Οι τύψεις ότι είμαι απαίσια μαμά και οι ανησυχίες ότι τα παιδιά μου θα σταματήσουν να με αγαπάνε, πάνε και έρχονται.
Σήμερα το πρωί μπαίνοντας στο γραφείο μου, είδα στην οθόνη του υπολογιστή μου κολλημένο ένα σημειωματάκι. Προφανώς το άφησε εκεί η Εβελίνα λίγο πριν να φύγει για το σχολείο. Έλεγε:



«Μαμά, δεν δίνεις απλά αγάπη. Είσαι αγάπη.»
Οι λέξεις «Μαμά» και «αγάπη» μαρκαρισμένες.  Η λέξη «αγάπη» σε κύκλο.
Μπήκαν σκουπιδάκια στα μάτια μου. Πολλά σκουπιδάκια…

ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: