Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

«Μη με παρεξηγείς που ζω στον κόσμο μου…» [Από το blog “Προσοχή δαγκώνει! (Peslac)”]


Στις 12.9.2008, στο blog “ Προσοχή δαγκώνει! (Peslac)”, συνοδευόμενο από πολλές εικαστικές παρεμβάσεις του συγκεκριμένου blogger, διαβάσαμε αυτό:


Μη με παρεξηγείς που ζω στον κόσμο μου…

Ζω στον κόσμο μου και μου αρέσει. Μη με παρεξηγείς γι' αυτό. Μου αρέσει γιατί είναι πολύ πιο διαφορετικός από τον κόσμο που ζούνε οι άλλοι. Μου αρέσει, γιατί στον κόσμο μου είναι όλα πιο όμορφα, είναι όλα καλύτερα. Εκεί που εσύ βλέπεις μαύρο και άσπρο, εγώ βλέπω κόκκινο και κίτρινο και γαλάζιο και όλα τα χρώματα. Αυτά που εσύ τα βλέπεις στις τρεις τους διαστάσεις, εγώ τα βλέπω σε δεκάδες. Τα βλέπω να ζωντανεύουν, τα βλέπω να αλλάζουν, τα βλέπω να γίνονται πιο διαφορετικά απ' όσο μπορεί να συλλάβει το ανθρώπινο μάτι.

Προτιμώ τον κόσμο μου, μη με αναγκάζεις να ζήσω στον δικό σου. Ο δικός σου είναι γκρίζος και επίπεδος. Είναι βαρετός και συνηθισμένος. Είναι τόσο... πραγματικός. Όλα κυλούν φυσιολογικά και προδιαγεγραμμένα και προβλέψιμα. Στον δικό μου κόσμο τίποτε δεν είναι προβλέψιμο, τίποτε δεν είναι αυτό που δείχνει, τα πάντα υπακούνε σε νόμους που ξεπερνούν αυτούς της Φυσικής και της Χημείας. Τα πάντα γίνονται όπως τα θέλω εγώ. Κάθε τι είναι και μια κρυφή έκπληξη, είναι και ένα νέο παιχνίδι.

Το βλέπω στο βλέμμα σου πολλές φορές. Ανησυχείς. Φοβάσαι ότι επειδή ζω στον κόσμο μου, δεν έχω επαφή με την πραγματικότητα, δεν ξέρω τι γίνεται γύρω μου. Φοβάσαι ότι μία μέρα θα προσγειωθώ ανώμαλα σε έναν αδηφάγο ρεαλισμό που καταπίνει τα πάντα στο πέρασμά του. Μη φοβάσαι, όμως. Ξέρω πολύ καλά τι συμβαίνει. Είμαι πάντα προσγειωμένος, αλλά όχι αλυσοδεμένος! Γι' αυτό και μπορώ όποτε θέλω, όποτε το επιλέγω, να πετώ στο δικό μου κόσμο.

Μην ανησυχείς, λοιπόν, για μένα, ό,τι και να συμβεί.

Ζω στον κόσμο μου. Αλλά από επιλογή.

Διότι ο πραγματικός κόσμος δεν μου αρέσει...

Αγάπησέ με γι' αυτό που είμαι, όπως σε αγαπώ γι' αυτό που είσαι. Και αν θες να είμαι πάντα χαρούμενος, ποτέ μα ποτέ μη μου κλείσεις την πόρτα στον κόσμο μου.


Ποτέ, μα ποτέ μη με αλυσοδέσεις στον δικό σου...


ΠΗΓΗ:

http://peslac.pblogs.gr/2008/09/mh-me-parexhgeis-poy-zw-ston-kosmo-moy.html

1 σχόλιο:

Sissi Soko είπε...

Κοίτα πώς ταιριάζει αυτή η ανάρτηση με τη σημερινή δική μου!