Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

«Αν ο κόσμος ήταν τράπεζα…» [Από το blog “Rodia Mixer”]


Συνήθως (το έχετε διαπιστώσει και το έχω ξαναγράψει) δεν αναδημοσιεύω πρόσφατες αναρτήσεις. Στο παρελθόν έχω κάνει όλες κι όλες δυό –τρεις εξαιρέσεις. Σήμερα θα κάνω άλλη μία, και θα αναρτήσω κάτι που διάβασα μόλις πριν από τρεις μέρες! Και μάλιστα θα μου επιτρέψετε και ένα μικρό σχόλιο, στο τέλος. Διότι το απαιτούν οι συνθήκες και “οι καιροί”! Λοιπόν…


…Στις 28.3.2009, στο blogRodia Mixer!” διαβάσαμε αυτό:



Αν ο κόσμος ήταν τράπεζα…



...θα τον είχατε ήδη σώσει!
Γράφει το πανώ που αναρτήθηκε στα κεντρικά της Deutsche Bank



ΠΗΓΗ:

http://rodiat7.blogspot.com/2009/03/blog-post_4775.html


[Σχόλιο δικό μου: Θα ήταν άσχημα, άραγε, να αντιληφθούν και αυτοί, πως, υπό μία έννοια, ο Κόσμος είναι η “Παγκόσμια” Τράπεζα ΟΛΩΝ μας, ακόμα και αυτών, των οικογενειών τους, των παιδιών τους;…]

2 σχόλια:

Rodia είπε...

Ευχαριστώ :) αλλά στο μπλογκ του Argos το βρήκα και'γώ...
Ξέχασες τη παραπομπή που έχω κάτω κάτω!

Rodia είπε...

Ωραιο το σχόλιό σου, μακάρι να είχαν τέτοιες ευαισθησίες!:)
..αλλά, αν θυμάσαι το Σαϋλωκ, τον έμπορο της Βενετίας, αυτά είναι ψιλά γράμματα στον επιχειρηματικό κόσμο...