Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

«Προκλήσεις της ζωής: 10 ρητά για να τις δούμε με άλλο μάτι» [Από το blog “Aspa online”]


Πριν έναν ακριβώς χρόνο, στις 3.7.2009, στο blogAspa online” της Άσπας, διαβάσαμε αυτό:


Προκλήσεις της ζωής: 10 ρητά για να τις δούμε με άλλο μάτι


«Το πρόβλημα δεν είναι ότι υπάρχουν προβλήματα. Το πρόβλημα είναι να περιμένεις το αντίθετο και να νομίζεις ότι το να έχεις προβλήματα είναι πρόβλημα»

~ Theodore Rubin


«Τα προβλήματα είναι για το μυαλό ό,τι είναι η άσκηση για τους μυς, το σκληραίνουν και το ενδυναμώνουν»

~ Norman Vincent Peale


«Η ανησυχία είναι σα μια κουνιστή πολυθρόνα – σου δίνει κάτι να κάνεις αλλά δε σε οδηγεί πουθενά»

~ Αγνώστου συγγραφέα


«Όταν ποθούμε ζωή χωρίς δυσκολίες, να μας θυμίζεις ότι οι βελανιδιές γίνονται δυνατές με αντίθετους ανέμους και τα διαμάντια δημιουργούνται υπό πίεση»

~ Peter Marshall


«Για να λύσεις οποιοδήποτε πρόβλημα πρέπει να κάνεις τρεις ερωτήσεις στον εαυτό σου: Πρώτον, τι μπορώ να κάνω; Δεύτερον, τι μπορώ να διαβάσω; Και τρίτον, ποιον μπορώ να ρωτήσω;»

~ Jim Rohn


«Όταν δεν μπορούμε πλέον να αλλάξουμε μία κατάσταση, καλούμαστε να αλλάξουμε τον εαυτό μας»

~ Viktor Frankl


«Συνεχίστε να επιμένετε. Τα εμπόδια είναι σπάνια το ίδιο μέγεθος αύριο με το ίδιο μέγεθος που είναι σήμερα»

~ Robert H. Schuller


«Όταν υπάρχει αρκετό σκοτάδι, μπορείς να δεις τα άστρα»

~ Charles A. Beard


«Αν διασχίζετε την κόλαση, συνεχίστε να περπατάτε»

~ Winston Churchill


«Έμαθα ότι ακόμα κι όταν έχω προβλήματα, δε χρειάζεται να αποτελώ εγώ ένα»

~ Maya Angelou


Και τώρα θα σας αποκαλύψω τη συμβουλή της μαμάς μου προς εμένα. Την απόλυτη συμβουλή την οποία δε ξεχνά να μου υπενθυμίζει με κάθε ευκαιρία και η οποία σύμφωνα με τη μαμά αποτελεί εγγυημένη λύση σε όλα τα προβλήματα που μπορεί κατά καιρούς να αντιμετωπίζω στη ζωή μου: «Να τρως!»

:)))


ΠΗΓΗ:

http://aspaonline.blogspot.com/2009/07/10.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: