Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

«Μπορείς να μου πεις;» [Από το blog “Aspa online”]



Πριν από μία εβδομάδα, στις 22.5.2013, στο blogAspa online” της Άσπας, διαβάσαμε αυτό:


Μπορείς να μου πεις;
            Τα κορίτσια μού διηγούνται τα νέα τους από το σχολείο. Μου λέει λοιπόν η Εβελίνα.
«Και που λες μαμά τώρα που έπιασαν οι ζέστες, το κυλικείο έφερε πάλι χυμούς! Πέντε λεπτά πήρε μόνο για να το μάθει όλο το σχολείο… Εγώ μόλις τους είδα δεν έχασα χρόνο. Έτρεξα και πήρα έναν για μένα κι έναν για την Εβίτα. Μας πήρα και από ένα ποπ-κορν.»
Επιβεβαιώνει και η Εβίτα:
«Ναι μαμά! Την είδα ξαφνικά στο διάλειμμα να έρχεται με το χυμό και το ποπ-κορν!»

Χαμογελάω γλυκά που η Εβελίνα σκέφτηκε την αδελφή της και τη φαντάζομαι με τους δύο χυμούς και τα δύο ποπ-κορν να τρέχει να τη βρει στο προαύλιο για να της τα δώσει.
Της λέω: «Βρε συ Εβελίνα… Αφού την αγαπάς τόσο την Εβίτα, γιατί μαλώνετε; Μπορείς να μου πεις;»
Με κοιτάζει κατάματα, κάνει μία παύση λίγων δευτερολέπτων και απαντάει:
«Βρε συ μαμά… Αφού μας αγαπάς τόσο με την Εβίτα, γιατί μας μαλώνεις; Μπορείς να μου πεις;»


ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: