Σάββατο 25 Μαΐου 2013

«Χάθηκε αναγνώστης… Στοπ» [Από το blog “Άρες μάρες κουκουνάρες”]



Μόλις σήμερα,25.5.2013, στο blog “Άρες μάρες κουκουνάρες” της Τζίνας, διαβάσαμε αυτό:



Χάθηκε αναγνώστης… Στοπ

Ήθελα νά' ξερα ποιός ήταν ο κιαρατάς που αυτομόλησε.
Διότι μέχρι χθες οι αναγνώστες τούτου δω του υπέροχου και αξιοζήλευτου μπλογκ (άκουσα κάτι γελάκια ή μου εφάνη; ) ήσαν - συνεχίζω -  235.
Μετρημένοι και τσεκαρισμένοι   έ-ν-α-ς   έ-ν-α-ς !
Αγώνες έδωσα η γυναίκα γι' αυτούς τους αναγνώστες.
Στα πόδια τους είχα πέσει και με δάκρυα στα μάτια τους εκλιπαρούσα για την εγγραφή τους.
Τί για τα παιδάκια μου τους είπα που θα μεγαλώσουν δακτυλοδεικτούμενα για τη μάνα μπλόγκερ που ο μόνος αναγνώστης που έχει είναι ο εαυτός της (κι εκείνος τελευταία της κάνει απιστίες με κάτι νέα μπλογκς κατασκευών), τί για τα ψυχολογικά μου προβλήματα τους είπα και το αίσθημα απόρριψης που καταρρακώνει την ψυχή και το είναι μου, τί για τα άσχημα παιδικά μου χρόνια τότε που γυρνούσα τις γειτονιές με το κασελάκι μου κι έβαφα παπούτσια ..... και τί δεν τους είπα!
Άσε τα θελήματα που έκανα για να τους πείσω..
Το τί γριά πέρασα στο απέναντι πεζοδρόμιο δεν λέγεται.. Κι είναι και βραδυκίνητες οι γιαγιάδες .. μέχρι να περάσουμε τον δρόμο κόντεψαν να μας περάσουν από πάνω σαράντα δυο νταλίκες και εκατόν εξήντα πέντε μηχανάκια, οι υπόλοιποι απλά μας μουτζώνανε.
Φουσκάλες βγάλανε τα πόδια μου να τρέχω στη μια να αγοράσω φάρμακα, στην άλλη να πάρω την πίεση και στην τρίτη να της κλείσω εισιτήρια για Αιδηψό.
Και μπαίνω σήμερα και τί νa δουν τα μεγάλα και ωραία μου μάτια;
234 οι αναγνώστες.
Μια ταραχή - θα σας το πω - την πήρα.
ΠΟΥ ΠΗΓΕ Ο ΕΝΑΣ;
Ε...μπαρκαρούτσος...πώς το βλέπεις;
Θα γυρίσεις με το καλό ή θα σε βουτήξω απ΄τον γιακά;.

ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: