Κυριακή 12 Ιουλίου 2009

«Πώς να σου πώ;» [Από το blog “Radicalistic (Raslowbap)”]


Στις 8.2.2009, στο blog Radicalistic (Raslowbap) διαβάσαμε αυτό:


Πώς να σου πώ;


Πως να σου πω πως κάθε μου σκέψη γυρνάει γύρω από σένα;

Πως να σου πω πως κάθε μου χαμόγελο είναι ψεύτικο εάν δεν είσαι δίπλα μου;

Πως να σου πω πως τα βράδια φοβάμαι να κοιμηθώ γιατί έχεις στοιχειώσει τα όνειρα μου;

Πως να σου πω πως μόνο εσύ μπορείς να ενώσεις τα κομμάτια της καρδιάς μου;

Πως να σου πω πως συνήθισα το πόνο απλά για να σε βλέπω να χαμογελάς;

Πως να σου πω πως χωρίς εσένα απλά επιζώ και δεν ζω;

Πως να σου πω πως ό,τι δεν μπορούσα να φανταστώ και να νοιώσω το βρήκα μέσα στα δυο σου μάτια;

Πως να σου πω πως πάντα θα κρατώ μια ανοιχτή πληγή για να την επουλώσεις;


ΠΗΓΗ:

http://raslowbap.blogspot.com/2009/02/blog-post_08.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: