Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

«Μήπως είσαι εσύ;» [Από το blog “Οδεύοντας… ”]


Στις 13.2.2009, στο blog “Οδεύοντας…”, της Αργυρούλας, διαβάσαμε αυτό:


Μήπως είσαι εσύ;


Κοιτάζω τα φύλλα της γαρδένιας,

έτοιμα τα μπουμπούκια ν' ανοίξουν.

Μήπως εκεί κρύβεσαι Εσύ;


Περπάτησα πάνω στα βράχια

ένα κύμα ήρθε απαλάκαι μου χάιδεψε τα πόδια

Μήπως ήσουν Εσύ;


Τα μάτια μου και όλη μου η ύπαρξη

χάθηκε μέσα στην απλάδα των δέντρων

μέσα στο πράσινο,

και άκουσα το κελάηδισμα ενός πουλιού.

Μήπως ήσουν Εσύ;


Άπλώσα τα χέρια να αγκαλιάσω τον Ήλιο,

να γίνω φως,

να ζεσταθεί η ψυχούλα μου,

και ακούω μια φωνή μια γλυκιά φωνή,

υπέρκοσμη φωνή από μέσα μου να λέει :

"Εδώ Είμαι , κατοικώ στην καρδιά σου" !


ΠΗΓΗ:

http://odevontas.blogspot.com/2009/02/blog-post_13.html


1 σχόλιο:

Διαβάτης είπε...

" Εδώ είμαι , κατοικώ στην καρδιά σου " .

Είναι τόσο καντά μας , και τις περισσότερες φορές δεν Τον αισθανόμαστε .

Να είσαι καλά Στέφανε .
Καλή συνέχεια ...

Ο Θεός μαζί σου