Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

«Καλή χρονιά, πρόσωπο προς πρόσωπο!» [Από το blog “Η ζωή είναι ωραία”]


Ακριβώς ένα χρόνο πριν, την 1.1.2009, στο blog “Η ζωή είναι ωραία”, της “Σοφίας Κου”, διαβάσαμε αυτό:


Καλή χρονιά, πρόσωπο προς πρόσωπο!


Η ευχή που μου έρχεται πολύ έντονα για την κάθε νέα χρονιά είναι: ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΟ !

Και, πρόσωπο - όπως το αντιλαμβάνομαι - είσαι όταν:

δεν σε συγκρίνω με κανέναν άλλον,

δεν σε κατηγοριοποιώ,

δεν σε ενσωματώνω μέσα στο πλέγμα των εμπειριών μου.


όταν:

σου δίνω από το χρόνο μου να ασχοληθώ μαζί σου

(έτσι ανακαλύπτω πως δεν υπάρχει χρόνος ΜΟΥ),

σου αφήνω χώρο να σαι ο εαυτός σου...

όσο μου λες τον πόνο σου σε κοιτάω ίσια στα μάτια

μη σπεύδοντας να σου γκρινιάξω - με την ευκαιρία -, και για τα δικά μου


πρόσωπο είσαι όταν:

προσπαθώ να μπω στη θέση σου

σέβομαι την κάθε σου ψυχοσωματική κατάσταση...


όταν δεν ξεχνώ πως:

εντελώς όμοιός σου δεν θα υπάρξει ποτέ...

ότι είσαι απόφαση της Θείας σοφίας...

ένα αυτοτελές «σύμπαν» που θα μείνει για πάντα ανεξιχνίαστο στο σύνολό του...

γι' αυτό και αξιοσέβαστο... και ιερό

είσαι εικόνα Θεού, ένας εν δυνάμει Άγιος, χάριτι Θεού, θεός...

το μόνο δημιούργημα με ελεύθερη θέληση, με θαυμαστό εγκέφαλο...


πρόσωπο είσαι όταν:

βγαίνω πάντα από τον εαυτό μου

ή υπερβαίνω εκτάκτως τις αντοχές μου

για να σε συναντήσω...


κι αν βλέπω πως δεν τα καταφέρνω,...

...όταν ΔΙΑΤΑΖΩ την καρδιά μου να το κάνει!


πρόσωπο ΕΙΜΑΙ,

όταν υποκλίνομαι μπροστά σου

χωρίς να φοβάμαι ότι θα χάσω κάτι από εμένα...


Εάν νιώσουμε κάτι από όλα αυτά,

μήπως και αρχίσουν

να σβήνονται πολλά από τα δεινά μας;


ΠΗΓΗ:

http://anatash.pblogs.gr/2009/01/kalh-hronia-proswpo-pros-proswpo-.html


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αλλο ενα ετος ανεβηκε στο ραφακι της ψυχης και μας κοιταζει σκεφτικο...
Αραγε να σας εφερα δακρυα χαρας η λυπης αναρωτιεται...
Παρατηρει ακομα την καταιγιδα απο το ξεχασμενο ανοιχτο παραθυρο του διαδρομου..
Πηρε στην αγκαλια του κι ενα χαμογελο..
Ετσι ηρθα κι ετσι θα φυγω ψιθυριζει και χαμογελα..
Καλη χρονια ευχομαι με υγεια,αγαπη,αλληλοσεβασμο,χωρις αμεσες και εμμεσες ασκημιες,ανασες ξεκουρασης και παντα ευχαριστες ειδησεις..
Να ξημερωνεις ομορφα
η σ... της σιωπης