Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

«Το τρένο της μεγάλης φυγής από τα παλιά ΜΜΕ» [Από το blog “ANemos”]


Μόλις δέκα ημέρες πριν, στις 20.1.2010, στο blogANemos διαβάσαμε αυτό:


Το τρένο της μεγάλης φυγής από τα παλιά ΜΜΕ


Δεν χρειάζονται άλλες θεωρητικές συζητήσεις. Το τέλος των παλιών ΜΜΕ το βλέπεις όταν ταξιδεύεις με τρένο. Γεμάτο κόσμο λόγω Τεμπών και αγροτών. Που οι σακούλες με τα περιοδικά; Που το "μου δίνετε λίγο την εφημερίδα σας"; Που τα κορίτσια που χαζεύαν τα Lifestyle; Ενας παππούς από τη Λάρισα διαβάζει μια αθλητική. Από τους υπόλοιπους, οι περισσότεροι ακούν μουσική από i-pod, πολλοί (πάρα πολλοί!) έχουν κατεβάσει τα τραπεζάκια κι έχουν ανοίξει λαπτοπ και notebooks, παίζουν παιχνίδια, γράφουν, δουλεύουν, χαζεύουν φωτογραφίες, βλέπουν ταινίες. Ο διπλανός μου βλέπει τις "Ζωές των Αλλων". Εγώ βλέπω τις ζωές όλων. Χωρίς χαρτομάζες.

Ο κόσμος άλλαξε. Τα πάντα άλλαξαν στην επικοινωνία και τα Μέσα.

Η αγωνία μου μεγαλώνει. Ομως και η χαρά μου το ίδιο. Σαν να γίνεται πραγματικότητα ένα όνειρο που το περιγράφεις εδώ και χρόνια. Πριν λίγο διάβασα ποστ στις Τυπολογίες. Οι αθλητικές φυλλάδες της Δευτέρας καταρρέουν. (Μείωση 20% στις αθλητικές της Δευτέρας το 2009) Στα τσακίδια.

Και τώρα τι;

Πάμε γι' άλλα!

Το τρένο της μεγάλης φυγής έχει γκαζώσει!


Ας κρατηθούμε...


ΠΗΓΗ:

http://naftilos.blogspot.com/2010/01/blog-post_20.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Anemos+%28ANemos%29&utm_content=Google+Reader


Δεν υπάρχουν σχόλια: