Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

«Καλώς να έρθει!» [Από το blog “Ελαφηβολιών”]


Ένα χρόνο πριν, στις 30.12.2009, στο blog “Ελαφηβολιών” της Βάσσιας, διαβάσαμε αυτό:


Καλώς να έρθει!


Το ημερολόγιο θα δείξει 2010, όπως έδειξε 2000 κι όπως θα δείξει 2011….. Αυτή η μικρή ελπίδα που ξεπηδά πίσω από τις σχισμένες σελίδες του.

Αυτές οι συμφιλιώσεις με τα πεπραγμένα.

Αυτές οι υποσχέσεις για τα μελλούμενα.

Η ζυγαριά που έχει γείρει ανυπόφορα προς μία πλευρά κι εμείς να εναποθέτουμε όνειρα για να την ισορροπήσουμε.


Ο μικρόκοσμός μας , ο παγκόσμιος κόσμος κι εκείνος ο μέγας της ψυχής μας.


Εύχομαι να βλέπουμε όλοι το δρόμο μπροστά μας κι όχι τα μονοπάτια πίσω μας.


Πέρασα – ως "Παραφυάδα" - πολλές όμορφες στιγμές κι έμαθα απ’ όλους σας.

Περνάω ως "Ελαφηβολιών" ακόμη καλύτερες.

Ως Βάσσια δεν άλλαξα όσο θα ήθελα, «αλλάχθηκα» όσο δεν ήθελα.

Κοντράρομαι καθημερινά με όλα όσα θέλουν να με αλλοτριώσουν και να με αφομοιώσουν.

Με όπλα αυτό που είμαι και αποδέχομαι πολεμώ καθημερινά στον μικρόκοσμό μου. Και σαν κομμάτι του Μεγάλου ελπίζω σε μια προσφορά ανάλογη της δύναμής μου.

Είμαι σίγουρη ότι βρισκόμαστε στην ίδια μάχη.


Μετράμε απώλειες, νίκες, απογοητεύσεις, ελπίδες , θυμό … μετράμε όλα τα ανθρώπινα.

Κι αυτό μας κάνει ξεχωριστούς.


Δεν σας εύχομαι φίλοι μου εδώ, μόνο μια βεβαιότητα μοιράζομαι....

Παραφράζοντας τους Pink Floyd…….

"Ενωμένοι λεγόμαστε άνθρωποι , διαιρεμένοι γινόμαστε απάνθρωποι".


Καλώς να έρθει το 2010


ΠΗΓΗ:

http://elafivolion.blogspot.com/2009/12/blog-post_30.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: