Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2009

«I love you amiga» [Από το blog “Ελληνίδα”]


Στις 29.5.2009, στο blog “Ελληνίδα” , διαβάσαμε αυτό:


I love you amiga


Να έχεις χρόνια να τον δεις. Να έχει χωρίσει με την γυναίκα του.

Ωχ ρε γαμότο αν χωρίσατε εσείς που στο μυαλό μου σας είχα γιά το τέλειο ζευγάρι... τόσο ταιριαστοί... τόσα κοινά... Σας αγαπώ και τους δύο... με πληγώνει η ιδέα ότι δεν είστε πιά μαζί... με πληγώνει η ιδέα ότι μάχεστε.

Να μου λέει τα παράπονα του. Να μου ζητάει συμβουλές. Να μου ζητάει να της μιλήσω.

Την πλήγωσες φίλε μου και σε εκδικείται. Δώσε της αυτά που θέλει. Της χρωστάς. Χρησιμοποίησε το μυαλό σου. Μην την αφήσεις να σε σύρει σε πόλεμο. Σεβάσου την ιστορία σας, το γεγονός ότι αγαπηθήκατε πολύ, την επιχείρηση που με τόσο κόπο, ιδρώτα και αγωνία χτίσατε. Μα προπάντων σκέψου τα παιδιά σας, αυτά που τώρα χρησιμοποιεί σαν όπλο εναντίον σου. Οι περισσότερες γυναίκες που ξέρω το κάνουν. Είναι ασυγχώρητο. Είναι ανθρώπινο. Ο καθένας μάχεται με όποιον τρόπο ξέρει. Δύσκολες που είναι οι ανθρώπινες σχέσεις. Συγκρούσεις και τραύματα ανεξίτηλα.
Είναι η μάνα των παιδιών σου, φίλε μου. Πάντα θα είναι. Ασε την να σε τιμωρήσει. Δεν ξέρω τι άλλο να σου πω, αλλά αυτό μου φαίνεται λογικό.

Εκείνος προσπάθησε, εκείνη δεν μπορεί να τον συγχωρέσει, γκρεμίστηκε ο κόσμος της...

Είναι τόσο αρνητική μαζί μου, είμαι ο εχθρός της, με μισεί... Δεν είναι μίσος, φίλε μου, θυμός είναι... Πως να σε εμπιστευτεί ξανά;... Δεν ξέρω πως χτίζεται ξανά η εμπιστοσύνη, φοβάμαι πως δεν είμαι η ειδική σ' αυτό... Δεν ξέρω να συγχωρώ τελικά, δεν μπορώ να εμπιστευτώ ανθρώπους που με έχουν πληγώσει...

Να σε χωρίζει ο χρόνος. Να σε χωρίζουν χιλιάδες χιλιόμετρα. Κι' η αγάπη είναι εκεί, πάντα παρούσα. Ι love you amiga. I love you tico, take care. Κάποιοι άνθρωποι, τους βλέπεις και από την πρώτη στιγμή ξέρεις πως έχουν κερδίσει μιά θέση στην καρδιά σου. Οσα χρόνια κι'αν περάσουν. Τους αγαπώ και τους δύο. Ελπίζω η tica μου να πάψει να πονάει.

Μοιάζει ευτυχισμένη τελευταία... Είναι με κάποιον άλλον τώρα...
Δεν ξέρω αν τον τιμωρεί τον φίλο μου... Μοιάζει ερωτευμένη κι' εγώ δεν την αγαπάω πιά, μου είπε εκείνος...

Που σταματάει ο εγωισμός και ποιά είναι τ' αληθινά συναισθήματα; Ενα κουβάρι... κι' εκείνη είναι ακόμα έξω φρενών μαζί του...

Είναι η οργή ισχυρότερη από την αγάπη;


Cet amour

Si violent

Si fragile


(Ολο το ποίημα, από τ' αγαπημένα μου, εδώ)

Θα ήθελα να τους ξαναδώ μαζί... Η αμετανόητη και ηλίθια ρομαντική.


ΠΗΓΗ:

http://ths-ellinidas.blogspot.com/2009/05/i-love-you-amiga.html


1 σχόλιο:

ellinida είπε...

Χαίρομαι που το έκλεψες. Καλησπέρα.