Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

«Ρε τι τραβάμε κι εμείς οι επώνυμες!» [Από το blog “Για την απλή και ήσυχη ζωή…”]


Μόλις προχθές, στις 9.3.2010, στο blog “Για την απλή και ήσυχη ζωή συν πάσι τοις αγίοις” του Misha, διαβάσαμε αυτό:


Ρε τι τραβάμε κι εμείς οι επώνυμες!


ΡΕ, ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ κι εμείς οι επώνυμες ! Μα σταματάνε στον δρόμο -τον πρωθυπουργό, τον πρόεδρο της Βουλής κι εμένα- και μας ικετεύουν να τους τα πάρουμε χοντρά, προκειμένου να σωθεί η χώρα! «Πάρτε μας και τους μισθούς !», μας λένε. Κι όταν γίνεται αυτό, ο μεν Γιώργος συγκινείται, ο δε Πετσάλνικος βγαίνει και το λέει, χωρίς να ντρέπεται που γίνεται μαρτυριάρης , αλλά εγώ, που ντρέπομαι να δείξω πόσο χαίρομαι που βρήκα κι άλλον να πιάσω κορόιδο, κάνω πως δεν θέλω ούτε να το ακούσω.

Χαμηλώνω το βλέμμα και προβάλλω κάποιε ψιλομουσαντένιες δικαιολογίες , του στιλ « μα, τι λέτε τώρα!.. Θα πάρω τους δικούς σας μισθούς , ενώ ξέρω πως δεν ήσασταν εσείς που τρώγατε τα δισ. τόσα χρόνια τώρα; ...; Αφού σας είπα ότι θα πληρώσουν οι έχοντες και οι κατέχοντες !.. Από εκείνους θα τα πάρω!.. Μόλι βρω ποιοι είναι, θα τους ορμήσω»!

Ετσι του λέω, πλην όμως οι βαθιά πατριώτες συνάνθρωποί μου επιμένουν: «Πάρ' τα τώρα από εμάς κι όταν, με τον καιρό, βρεις ποιοι κλέψανε, τους τα παίρνει και μας επιστρέφει εμάς αυτά που σου προσφέρουμε τώρα»!

ΤΟ 'ΧΕΙ ΑΥΤΟ το καλό ο Ελληνας : Θέλει να πληρώνει!

Δεν έχει σηΜασία ποιος τον Μεγάλωσε τον λογαριασΜό, ο σωστός ο Ελληνας θέλει να πληρώσει. Πάρε παράδειγΜα το τι γίνεται στις ταβέρνες . Ασχέτως του ποιος έφαγε και ήπιε τα πιο πολλά, στην ώρα της πληρωμή του λογαριασμού όλοι τσακώνονται για το ποιος θα πληρώσει. «Εγώ θα πληρώσω!», λέει ο ένα , «Μην το συζητά ! ικός ου ο λογαριασμός !», λέει ο άλλο . Μέχρι εγκλήματα έχουν γίνει για τέτοιες διαφωνίες !

Είναι από αυτά που λέγονται «εγκλήματα τιμής ». Οι Ελληνες θέλουν να έχουν την τιμή να πληρώσουν αυτά που έφαγε ο άλλος .

ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ και τώρα! Μόλις βγήκαν κάποιοι μεγάλοι επιχειρηματίες και πρότειναν να υιοθετήσει η κυβέρνηση «έναν Εθελοντικό Φόρο των Ευπόρων» για να βοηθηθεί η κατάσταση, ο απλός μισθωτός Ελληνας ένιωσε να του θίγεται το φιλότιμο! «Αυτά που χρωστάει η χώρα», είπε ο Ελλην που συνάντησε στον δρόμο τον Παπανδρέου και τον Πετσάλνικο, «θα τα πληρώσω ΕΓΩ και δεν θέλω κουβέντα!».
Και εξήγησε και το γιατί θα πληρώσει αυτός κι όχι οι λεφτάδες και οι πολιτικοί.
«Η Ελλάδα», είπε, «είναι το σπίτι μου και η γειτονιά μου! Κι όποιον ξένο φιλοξενώ στο σπίτι και στη γειτονιά μου δεν τον αφήνω να πληρώσει!».


Του Γιάννη Καλαμίστη από τη Realnews


ΠΗΓΕΣ:

http://misha.pblogs.gr/2010/03/re-ti-trabame-ki-emeis-oi-epwnymes.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: