Σάββατο 10 Απριλίου 2010

«Έχω ανάγκη…» [Από το blog “Άρωμα Γυναίκας”]


Στις 31.3.2010, στο blog “Άρωμα Γυναίκας” της Γιώτας, διαβάσαμε αυτό:


Έχω ανάγκη…


Δυό μόνο λέξεις....

ένα ρήμα ύπαρξης

που αναζητά μια ουσία...

- Εχω ανάγκη.... άκουσα να λέει,

μια ηλικιωμένη προ καιρού....

απο την τηλεόραση πέρασαν, όταν

κλέφτες μπήκαν στο φτωχικό της!

Γλύτωσε.... δε θυμάμαι πως και τι..

'Ομως βρήκε ευκαιρία.. να ζητήσει:

"θέλω να περνάτε, το έχω Ανάγκη!".

Μου καρφώθηκε... με συγκλόνισε...

πόσο απλά, πόσο αληθινά!

Περισσότερο μ΄άρεσε που το είπε..!

Γιατί, όλοι έχουμε ίδιες ανάγκες....

όλοι χρειαζόμαστε το διπλανό μας..

να διασταυρώσουμε δυό λέξεις,

ν΄ακούσουμε τη φωνή μας, τη φωνή σου...

Δεν το λέμε όμως....

εγωϊστικά κλείνουμε τα Θέλω μας

στο κλουβί με το κλειδί στο χρόνο.....

ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να σου μιλήσω....

ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να σ΄ακούσω.....

ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να δεις το δάκρυ μου.....

ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να δείξω τον πόνο μου...

ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να χαϊδέψω τον ώμο σου....

ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να γελάσουμε παρέα!

....................

Γιατί, αλλιώς, το αφρισμένο ποτάμι της ζωής

ακούγεται μονότονο.... κουραστικό και δεν

περνιέται........


ΠΗΓΗ:

http://aroma.pblogs.gr/2010/03/ehw-anagkh.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: