Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

«Πέρα ψηλά» [Από το blog “Aspa online”]



Πριν από τρεις εβδομάδες, στις 14.1.2013, στο blogAspa online” της Άσπας, που αναφέρεται συνήθως στις δύο κόρες της, στις συζητήσεις τους και στις ατάκες τους, διαβάσαμε αυτό:


Πέτα ψηλά

Σε λίγες μέρες θα κλείσει τα 10. Πάντα μιλούσαμε πολύ, τώρα που μεγαλώνει ακόμα περισσότερο.  Χθες, συζητούσαμε για το blog μου και με ρώτησε αν έχω γράψει πάνω από εκατό δικές της ατάκες.
“Και βέβαια” της είπα. Έχω γράψει χιλιάδες δικές σου ατάκες όλα αυτά τα χρόνια.”
“Έχω γίνει γνωστή δηλαδή για τις ατάκες μου;” ρώτησε;
“Ε βέβαια” της απάντησα, νομίζοντας ότι θα χαρεί.
Το σκέφτηκε για μερικά δευτερόλεπτα, αναστέναξε και είπε: “Δε θέλω να είμαι γνωστή για τις ατάκες μου. Θέλω να είμαι γνωστή για το blog μου.”
Και αυτή κατά τη γνώμη μου, ήταν η καλύτερη ατάκα της Εβελίνας ως σήμερα. Σίγουρα όχι η πιο διασκεδαστική, αλλά χωρίς καμία αμφιβολία η πιο σημαντική.
Μπαίνει σε λίγο στη δεύτερη δεκαετία της ζωής της. Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι μπορεί να πετύχει ό,τι κι αν βάλει στο μυαλό της. Και δε μιλάω για το blog της. Σήμερα λέει για το blog της, αλλά αύριο μπορεί να αλλάξει γνώμη. Ή μπορεί και να μην αλλάξει, δεν έχει σημασία.
Πέτα ψηλά Εβελίνα. Πέτα ψηλά κι ας φοβάσαι. Πέτα ψηλά κι ας φοβάμαι. Θα είναι μία φανταστική δεκαετία… Θα σε υποστηρίζω ό,τι κι αν αποφασίσεις να κάνεις, θα σε παρακολουθώ από διακριτική απόσταση και θα σε καμαρώνω.

“Μακρύτερα, βλέπει ο γλάρος που πετάει ψηλότερα.”
- από το βιβλίο ‘Ο γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον’

ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: