Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

«Έχω ένα κόσμο να γυρίσω» [Από το blog “Radicalistic (Raslowbap)”]


Ακριβώς πέντε μήνες πριν, στις 24.1.2009, στο blog Radicalistic (Raslowbap) διαβάσαμε αυτό:


Έχω ένα κόσμο να γυρίσω


Είναι η Αλεξάνδρεια που με τραβάει κοντά της.

Χρωστάω ένα κέρασμα στη Ρώμη.

Οφείλω να πω μια συγνώμη στη Λευκωσία.

Έχω αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς στο Λονδίνο.

Είναι τα φανάρια στο Βερολίνο που θέλω τόσο να χαζέψω.

Είναι η ματιά της αξιοπρέπειας που θέλω να αντικρίσω στη Chiapas.

Θέλω να πάω στο πιο γαλάζιο του ουρανού σημείο, για να αγκαλιάσω ξανά τον αδερφό μου.


Αλλά θα τα άλλαζα όλα για βόλτα στο πιο άσχημο τόπο του κόσμου αρκεί να ήσουν δίπλα μου και να μου κράταγες το χέρι...

Μα τι λέω, αυτός θα ήταν ο πιο όμορφος τόπος...

Θα τον ομόρφαινες εσύ...


ΠΗΓΗ:

http://raslowbap.blogspot.com/2009/01/blog-post_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: