Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

«Σιωπώ…» [Από το blog “Οδεύοντας… ”]


Στις 2.2.2009, στο blog “Οδεύοντας…”, της Αργυρούλας, διαβάσαμε αυτό:


Σιωπώ…


Σιωπώ ...

Δεν ανοίγω το στόμα μου , να κατηγορήσω ,

να συκοφαντήσω , να κατακρίνω .

Βλέπω τα δικά μου λάθη και κρίνω τον δικό μου εαυτό .

Στο πρόσωπο του αδελφού μου,

βλέπω μόνο την Εικόνα Του Θεού .

Και αν σιωπά το στόμα , αλλά η καρδιά εξακολουθεί

κρυφά να κατακρίνει , τότε παλεύω μαζί της ...

προσεύχομαι , και ζητώ ενίσχυση από Τον Κύριο ,

να τον νικήσω , αυτόν τον ύπουλο και κρυφό πειρασμό .

Οδεύοντας , σε μια πορεία προς Τον Ουρανό,

αν δεν νικήσουμε πρώτα τον εαυτό μας και τα πάθη μας ,

τίποτα δεν μπορεί να μας βγάλει στο ξέφωτο...

Καλή σας μέρα , συνοδοιπόροι ανά πάσαν την γην,

εν τη οδώ Του Κυρίου .


(Αυστηρές προσωπικές νουθεσίες προς τον δικό μου εαυτό )


ΠΗΓΗ:

http://odevontas.blogspot.com/2009/02/blog-post.html

1 σχόλιο:

Διαβάτης είπε...

Στέφανε ...

την αγάπη μου από τη μεγαλόνησο .

Αργυρούλα