Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

«Προς χάριν αυθεντικότητος» [Από το blog “luogo interno (Christos)”]


Την 1.3.2008, στο blog “Luogo interno” διαβάσαμε αυτό:



Προς χάριν αυθεντικότητος

ακρωτηριάζω μέσα μου τ’ αγάλματα

κι ας τα ‘χω εγώ γεννήσει με κόπο

απάνω σε χαλκό σκληρό

ή και σε μάρμαρο άσπρο

με φαντασία πολύ λαξεύοντας

και λεπτομέρεια, τα εξαίσια σώματά των

σ’ άλλο το χέρι αποκόπτω απ’ τον καρπό

να μην μπορεί εγχειρίδιο να κρατήσει ή δόρυ

μην τύχει κι εναντίον μου στραφεί

από αγνωμοσύνη.

Σ’ άλλο την κνήμη τέμνω

ή το μηρό διχοτομώ

μην έχει ελπίδα διαφυγής

από την ακαμψία

καλύπτοντας καλά

ως έμαθα ανάμεσα σε ανθρώπους

τις αληθείς προθέσεις μου

με περισσή ηθοποιία προφασιζόμενος

πως έτσι ενεργώ όχι από φόβο ή από φθόνο

που μόνο εγώ γερνώ

αλλά προς χάριν -τάχα-

αυθεντικότητος…


ΠΗΓΗ:

http://luogointerno.blogspot.com/2008/03/blog-post.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: