Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

«Ησυχία» [Από το blog “Καρπουζένια (Karpouzi)”]


Στις 10.3.2008, στο blog “Καρπουζένια (Karpouzi)” διαβάσαμε αυτό:


Ησυχία


Σαν να έσβησε το μυαλό.

Σαν να άνοιξε και όλα να άδειασαν από μέσα του.


Σαν να έφυγε ο πονοκέφαλος των σκέψεων και των αναζητήσεων και μαγικά να ξέσπασε μια νηνεμία.



Ησυχία στο κεφάλι μου μέσα. Τίποτα δεν βουίζει…

Ησυχία και στην καρδιά, δεν φτερουγίζει πια…

Ησυχία και στην ψυχή, έπαψε να αλλάζει χρώματα στη διάθεσή μου…
Ησυχία και στο κορμί, δεν κουράζεται και δεν ξαποσταίνει πια, μόνο συντηρείται…


Μην με ξεχνάτε… Εγώ δεν σας ξεχνώ.

Αλλά δεν έχω πια κάτι να πω… Και γι’ αυτό, για χάρη σας σιωπώ. Και για χάρη μου σιωπώ.

Καληνύχτα.



Μόλις ο λήθαργος βαρεθεί και η ύπαρξη ξυπνήσει από τη χειμερία της νάρκη, θα σας ξαναδώ…


ΠΗΓΗ:

http://tokarpouzi.blogspot.com/2008/03/blog-post.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: