Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2008

«Πολύχρονος λουλούδι μου!» [Από το blog “Νιόβη”]


Πριν ένα ακριβώς χρόνο, σαν σήμερα, δηλαδή στις 20.12.2008, στο blog “Νιόβη” διαβάσαμε αυτό:


Πολύχρονος λουλούδι μου!

Έχεις τα γενέθλιά σου σήμερα! Γίνεσαι επτά χρονών!

Θυμάμαι σαν τώρα εκείνη την πρώτη φορά που σε είδα. Είχαμε έρθει μετά από αμέτρητες συνεντεύξεις με τις κοινωνικές λειτουργούς να σε γνωρίσουμε.

Οι βρεφοκόμοι σε είχαν ντύσει με όμορφα ρούχα, σε είχαν χτενίσει, σου είχαν βάλει ζελέ στα ξανθά σου μαλλιά.

Δεν μας κοιτούσες στα μάτια, έκανες πως ασχολιόσουν με τα παιχνίδια σου, αλλά η υπερκινητικότητά σου πρόδιδε την ταραχή σου. ΄Ησουν σχεδόν τεσσάρων.

Ένας ξανθός μπόμπιρας με υπέροχα γκριζογάλανα μάτια, γεμάτος τρυφερότητα αλλά και τσαμπουκά.

Μπήκες στη ζωή μας και την ομόρφυνες περισσότερο. Έγινες ο τέταρτος γιός μου, ο μικρούλης μου, ο βενιαμίν μας.

Πριν λίγο καιρό σε είδα σκεφτικό, "τί σκέφτεσαι Π μου;" σε ρώτησα. Πήρες ύφος προβληματισμένο και χωρίς να με κοιτάς μου είπες

- αναρωτιέμαι ποιά να είναι η μάνα μου.

Τα πόδια μου λύγισαν, γονάτισα και σε κοίταξα στα μάτια.

- μωρό μου ποιός σε φροντίζει, ποιός νοιάζεται για σένα, ποιός ξενυχτάει όταν αρρωσταίνεις;

- εσύ..

- τότε;....ποιά είναι η μαμά σου;

Τύλιξες τα λεπτά σου χεράκια στο λαιμό μου ...."εσύ μαμά μου"...


Χρόνια σου πολλά λουλούδι μου!

Νά'σαι πάντα γερός και δυνατός και να συνεχίσεις να "διεκδικείς" τη ζωή σου με ..τσαμπουκά! Smile)


Υγ. σου υπόσχομαι πως όταν έρθει η ώρα, θα με έχεις παραστάτη στη προσπάθειά σου να βρεις και να γνωρίσεις την βιολογική σου μητέρα.....

Δεν θα μπορούσα να κάνω αλλιώς...... βλέπεις για την κάθε μάνα προέχει πάντα η ψυχική γαλήνη του παιδιού της!


ΠΗΓΗ:

http://niobh.pblogs.gr/2007/12/polyhronos-loyloydi-moy.html


1 σχόλιο:

TzinaVarotsi είπε...

Σ'ευχαριστώ που το δημοσίευσες!
Πέρασε ένας χρόνος απ'αυτή τη δημοσίευση και σήμερα γίνεται οκτώ!
Το απόγευμα εχουμε πάρτυ!
(το λατρεύω αυτό το παιδί, αλήθεια!)