Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

«Έναν περιμένουμε όλοι… Ποιόν;» [Από το blog “Η ζωή είναι ωραία”]


Στις 5.6.2008, στο blog “Η ζωή είναι ωραία (Ανάταση)”, της “Σοφίας Κου”, διαβάσαμε αυτό:



Έναν περιμένουμε όλοι… Ποιόν;


Θέλω... Ναι, θέλω τόσο πολύ να κάνω κάτι για να γίνει καλύτερος ο κόσμος μας!
Αλλά είμαι μόνος, μόνη!
Μόνο εγώ μες στην οικογένειά μου, μόνο εγώ στη δουλειά μου, στη γειτονιά μου, στο σύλλογό μου...
Πώς εγώ θα αλλάξω τον κόσμο; Πώς μόνος μου θα αλλάξω τα πράγματα;…
Είσαι μόνος, ναι: αλλά ήδη είσαι ΕΝΑΣ!
Και για όποιους μεγάλους (για το καλό της ανθρωπότητας), για ΕΝΑΝ μιλάμε!
ΕΝΑΝ θαυμάζουμε! ΤΟΝ τάδε άνθρωπο, λέμε ότι έμεινε στην ιστορία!
(Κι οι περισσότεροι κυκλωμένοι από πολλές αντιξοότητες...)
ΕΝΑΣ άνθρωπος με φλόγα, ισοδυναμεί με ένα αναμμένο σπίρτο σε σκοτεινό δωμάτιο!
ΕΝΑΝ περιμένουμε όλοι.. Ποιον;;;
ΑΣ ΚΑΝΩ μια μικρή ΑΡΧΗ ΣΗΜΕΡΑ!!
ΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΩ μόνο!!
Μέχρις εκεί που μπορώ! Όπως μπορώ!



ΠΗΓΗ:
http://anatash.pblogs.gr/2008/06/enan-perimenoyme-oloi-poion-.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: