Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

«Ενδοσκόπηση» [Από το blog “Memoryland”]


Πριν από ένα μήνα, στις 9.1.2010, στο blogMemoryland του Γεράσιμου, διαβάσαμε αυτό:


Ενδοσκόπηση

Όπως ίσως έχετε αντιληφθεί, τελευταία, παρά τις συχνές αναρτήσεις, δε μου μένει πολύς χρόνος για blogging. Ανεβάζω αναρτήσεις συχνά αλλά επιπόλαια, σε άλλα blogs δεν πολυμπαίνω και όταν μπαίνω δεν πολυσχολιάζω. Γιατί; Διότι έχει γεμίσει η ‘έξω’ ζωή μου. Πέραν των ωρών που καθημερινά εργάζομαι έχει μεγαλώσει και η οικογένειά μου με τη γέννηση μιας κόρης. Γι’ αυτό και προτεραιότητα ψυχικά έχω δώσει σε όλα αυτά τα καινούργια που έχουν μπει και διαρκώς μπαίνουν στη ζωή μου, τόσο εργασιακά όσο και οικογενειακά, σε βάρος του παλιού πλέον – κοντεύει να κλείσει 3 χρόνια – blog. Παλιότερα έλεγα ότι όταν γεμίζει η ζωή μας αδειάζει το blog μας και αντιστρόφως. Αυτό ακριβώς βλέπω να επιβεβαιώνεται αυτό το διάστημα. Επιπλέον, όμως, επιβεβαιώνεται και μια άλλη υποψία μου, ότι το blogging ήταν και παραμένει ομαδικό σπορ. Τι εννοώ; Ότι αν δε συμμετέχει κανείς στο δούναι και λαβείν του μπλογκόκοσμου, αν δεν μπαίνει δηλαδή και σε άλλα blogs για να αφήσει τον οβολό-σχόλιό του – αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο κυνικό, αλλά δεν το θεωρώ ανακριβές – σιγά-σιγά θα αραιώσουν και οι επισκέπτες του blog του. Μέχρι και το σημείο που θα αρχίσει να νιώθει ότι όσα λέει στο blog τα απευθύνει πλέον περισσότερο στον εαυτό του, παρά σε οιονδήποτε άλλο. Ουδέν το μεμπτό σε όλα αυτά. Άλλωστε ακόμα και πριν τις σαρωτικές αλλαγές στη ζωή μου είχα αρχίσει να χάνω τον αρχικό ενθουσιασμό μου για το blogging. Κι αυτό ίσως φάνηκε στις αναρτήσεις μου, που γίνονταν όλο και πιο γκρινιάρικες, όλο και πιο προβλέψιμες. Γι’ αυτό και σκέφτομαι να χαλαρώσω λίγο τους ρυθμούς: να αφήσω το blog να υπάρχει για να βρίσκω σε αυτό ένα μέσο έκφρασης, εξωτερίκευσης, αλλά χωρίς καταναγκασμούς. Ίσως έτσι επανέλθει κάποια στιγμή και ο αρχικός ενθουσιασμός, η παλιά όρεξη. Επιφυλάσσομαι λοιπόν για αραιότερες και πιο ενδιαφέρουσες αναρτήσεις. Προς το παρόν, καλό σας σαββατοκύριακο. Και μην ξεχνάτε! Αξίζει τον κόπο να γεμίζει η ‘έξω’ ζωή μας, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι θα αδειάσει το blog μας.

;-)


ΠΗΓΗ:

http://gerasimos-memoryland.blogspot.com/2010/01/blog-post_09.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: