Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

«Πλάκα κάνεις. Όχι, αλήθεια» [Από το blog “Aspa online”]



Πριν από μία εβδομάδα, στις 9.5.2012, στο blogAspa online” της Άσπας, που αναφέρεται συνήθως στις δύο κόρες της, στις συζητήσεις τους και στις ατάκες τους, διαβάσαμε αυτό:



Πλάκα κάνεις. Όχι, αλήθεια

Χθες το βράδυ, εγώ και η Εβελίνα οι δυο μας στην κουζίνα.

Εβελίνα: Μαμά θα σου πω ένα μυστικό.
Εγώ: Για πες…
Εβελίνα: Θα σου πω γιατί δεν γινόμουν καλά όταν ήμουν μικρή και ήμουν άρρωστη.
Εγώ: Ναι ε; Για πες…
Εβελίνα: Γιατί όταν δεν κοιτούσατε πήγαινα στο νεροχύτη και έχυνα το σιρόπι.
Εγώ: Πλάκα κάνεις.
Εβελίνα: Όχι αλήθεια. Το έκανα συνέχεια αυτό στον μπαμπά όταν δεν κοίταζε. Καμιά φορά έβαζα μέσα στο ποτηράκι νερό και έπινα το νερό μπροστά του αντί για το φάρμακο.
Εγώ: Πλάκα κάνεις.
Εβελίνα: Όχι αλήθεια. Το έχω κάνει και σε σένα.
Εγώ: Πότε γινόταν αυτό;
Εβελίνα: Όταν ήμουν μικρή, όταν πήγαινα Δευτέρα. (Τόοοσο παλιά. Τώρα πηγαίνει Τρίτη!)
Εγώ: Πλάκα κάνεις.
Εβελίνα: Όχι αλήθεια.
Εγώ: Μα εσύ είσαι έξυπνο παιδί. Δεν καταλάβαινες ότι αν δεν το πάρεις το φάρμακο δε θα γίνεις καλά;
Εβελίνα: Ναι βέβαια. Αλλά σκεφτόμουν: Να πεθάνω από την αρρώστια ή να πεθάνω από τη γεύση; Και αποφάζιζα ότι καλύτερα ήταν να πεθάνω από την αρρώστια.

Πλάκα κάνεις!
Όχι αλήθεια!


ΠΗΓΗ:


Δεν υπάρχουν σχόλια: