Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

«Είμαι αισιόδοξη γιατί…» [Από το blog “Άρωμα Γυναίκας”]


Στις 7 και 8.12.2009, η “Κλέφτρα Κίσσα” θα αναδημοσιεύσει κάποιες από τις αναρτήσεις που είχε εντοπίσει πέρισυ, τέτοιον καιρό, και αναφέρονταν στον θάνατο του Αλέξη Γρηγορόπουλου και τα γεγονότα που ακολούθησαν, στην Αθήνα του 2008…


«Είμαι αισιόδοξη γιατί…» [Από το blog “Άρωμα Γυναίκας”]


Στις 13.12.2008, στο blog “Άρωμα Γυναίκας” της Γιώτας, διαβάσαμε αυτό:


Είμαι αισιόδοξη γιατί…


Προσωπικά αισθάνομαι χαρούμενη, αυτές τις μέρες....

Με όλα όσα προέκυψαν γύρω μας, είδα...

Βλέπω στα μάτια της κόρης μου κι αισιοδοξώ,

βλέπω κάτι καλύτερο απο μένα!

Αυτό δεν ήταν αρκετό για να είμαι σίγουρη..

'Ομως, τώρα ανακάλυψα τους αυριανούς φίλους της,

τους αυριανούς συνεργάτες της, το μέλλον της....

Το μέλλον μας!

Μέσα απο τα μάτια, των παιδιών που ξεσηκώθηκαν,

απο τα χείλη τους που εκφράστηκαν....

Και ήταν αποφασιστικά τα λόγια τους,

σίγουρες οι σκέψεις και τα θέλω τους ηχηρά!

Σαν μάνα αισθάνθηκα τη θετική τους ενέργεια,

είδα ότι η αντικρυνή πλευρά απ΄το ρυάκι μας,

είναι περισσότερο πράσινη, πιό ανθισμένη...

Ακούγονται όμορφοι ήχοι, ωραία μουσική...

'Εχει περισσότερα χαμόγελα, πιό ανοιχτές καρδιές!

Λιγότερη μιζέρια, ανοιχτά μυαλά....

'Εχουν αποφασιστικότητα, σιγουριά!

Εμείς βρεθήκαμε στη σκιά των ανθρώπων

του Πολυτεχνείου....

Εκείνα, έχουν τα συμπεράσματα στα χέρια τους!

Νιώθω αισιοδοξία, χαρά, σχεδόν ευτυχία....

Αντίρρηση δέχομαι μόνο απο τον Θεό!!!


ΠΗΓΗ:

http://aroma.pblogs.gr/2008/12/eimai-aisiodoxh-giati.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: